Thursday, October 13, 2011

Neli karu läksid kolmekesi üle tee ! Nad mõlemad olid nii täis , et ta jäi magama ...

haha , kas keegi sai aru pealkirjast ? :D suht hea , eks (Y)

Tegelt tuleb see suuht pointless blogi , aga kirjutan ära ,sest muidu läheb jälle meelest ja siis ei tea mitte kui midagi :D

Igatahes eelmine nv , mis ole ... Reedel äkki käisin sõitmas :D
Mäletan ,et sõitsin Apogiti . Apogit oli üllatvalt äge :D Tegin algul sammu ja siis kunagi hakkasin traavi tegema . Ta lasi ise oma pea ratsmesse nagu oleks mingi abivahendiga vastu rinda tõmmanud . Pohh ,et mul oli ratse lõdva :D
traav oli ka kahtlane ja hoogne . Tal oli reedel mingi ülim rallimistuju . Kui keerasin kuskil takistuste vahel ,siis täiega sihtis ennast takistuste poole . Lõpuks mõtlesin ,et savi .. teen mõned hüpped ... mine sa tea , kuna jälle hüpata saab .
koolisõidusadulaga on ju ülitore hüpata , eriti veel sellise hobusega .. nagu on Apogit !
Tulin galoppis ää .. mai kujuta ette , kui palju see võib olla . Mingi 80 cm tuleb ära ja siis tünnid on seal all pikali . Ta pani suhteliselt hea hooga peale ja lasi fulee ennem ära . tore loom , eksole !
Tulin uuesti ja siis tegi ka suht suure hüppe :)
Peale seda tulin kohe järjest ühe takistuse veel ja oligi kõik . Ei viitsinud rohkem jamada .

Reedel sõitsin Ironi ka veel ära . Temast ei oska midagi rääkida :D i don't know !
Ja vist isegi äkki sõitsin ka reedel cherry may ära . Aga ausalt öeldes ei teagi :D
ja ma ei tea miks :D minumeelest ikka sõitsin .


Laupäeval siis käisin horseshow'l . Einomuidugi mulle meeldisid need prantsusepoisid , kes tegid strippi ja lasid trussikutega ringi :D:D . Agategelt suht äge oli (Y)
vahepeal passisin teloga netis :D ja koguaeg naersin . Suht kogemata !
ja siis meie kõrval istusid sommid , kes hommikust peale jõid ja jõid ja jõid . Algul gini ja pärast kangematkraami ! Nad jõid ikka megapalju :D karp jäi lahti ... müts maha nende ees . Vahepeal naersid kõva häälega ja lällasid ... ouyeah (Y)

Pühapäeval käis Üks Inimene Ironiga sõitmas .. no muidugi ma pidin trenni andma : S .. üldse ei meeldi algajatele anda . Räägid ühte ja sama asja miljontrilljon korda ! Ikka laseb samamoodi edasi !

Pärast läksin Kiisuga sõitma . Ausalt öeldes ma ei jäänud temaga rahule ! Väike jobu oli . Valgus ja Bambol tulid karja tagasi ja Apogitil olid jutud pooleli . Ei kuulandu mind ja siis vahtis koplisse ! : / paha poiss oli seekord .

Siis läksin cherry may'ga sõitma . Nagu whaat the fuuck !??? , mistoimub ?? :O :D

Läksin temaga maastikule rallima . Mõtlesin natuke rohkem teha , kui tavaliselt platsil teen . Traavis vehiks peaga .. kihutas :D omg !
Läksin ühe teise põllu peale , kus on väike mägi v selline taoline värgendus . Läksin traavis üles ja siis lasin galoppis alla . wiiiiiiii (Y)
Ta pani suuht hea hooga ja kui alla jõudsin , siis hakkasin kodupoole keerama . Seal olid mingid traktorijäljed ja sõitsin nendest üle .. järsku nägin ,et seal oli mingi suuur auk .. nagu oleks traktor kinni jäänud :s

Lasin muidugi galoppis sealt läbi .. liiga hilja märkasin :D
Natuke koperdas ja siis lisan hoogu juurde (Y)
Oleks lasknud pea alla ,siis vb oleks lennanud , aga tõmbasin kohe pea üles !

Tüüp ei läinud selle rallimistrenniga märjakski ... tahtis veel joosta . Aga mina ei viitsinud .

Esmaspäeval Cherry may jälle sadulasse ja hüppama :D ... uujee !!!
me kõik areneme ! Tegin kähku soojaks , sest kaua polnud aega . Pidin koju minema .
Hüppasin kõiki .. v.a 95 cm , sest ma oli nii libe :S
otseselt libe ei olnud , aga oht oli libiseda . Ma ei olnud temaga hüpanud septembri algusest peale .. viimati siis hüppasin . Aga no ma mõtlesin ,et hakkaks temaga sõitma . Muidu nii hea hobune läheb raisku :S
mai tea , miks ma ei sõida temaga :/ , võiks tegelt :)

Ta hüppas nii nunnult ...megasuured hüpped ja ikkagi hooga peale . i like that horse !
Kui ma satuksin üksikule saarele, siis ei vajaks ma kolme asja . Ma võtaksin ainult sinu .. ehk siis Hot Cherry May .

Ja peale seda ma polegi enam sõitnud . Vihma sajab koguaeg . Vb nv'l lähen , sest midagi targemat teha pole .. vb lähen Pärnu ... Sassi talli :D elame näeme ..
ja ongi kõik .. enam ei räägi .


fuck the rest .. i'm the best !

No comments:

Post a Comment