Wednesday, October 5, 2011

Once upon a time, something me. It washappend to the sweetest thing that ever could be, a fantasy, a dream come true! It was the day, when I met you!

Tere ! Ma olen vaimupuudega !
Ma olen rahul kõigega ... aga tegelt tahaks kuskile ära minna .
Elu on lill ... aga tegelt hüppaks ikkagi sillalt alla . böö bööö :D :D
uujeee (Y) hahha, mulle meeldib .


Viimane postitus oli 13.september ja täna on 5.oktoober :D .. nagu tõsiselt what the fuck !?
Kirjutada oskan ainult sellest , mis toimus viimaselajal !

Peale võistlusi käisin ka kunagi sõitmas . Vb nädal jäi vahele . Aga teen hoopis nii ...

Iron on paras sitakott . Koguaeg ronib aiast välja koos teistega . Siis ajame neid mööda põlde taga . Vahetpole ,et peale seda siis lombakas :D
Tegelt ma käin üldse suht vähe sõitmas . Ainult nv'l ja väga harva ka nädalasees , kui ema ütleb ,et kuule lähme sõitma .

Ausalt öeldes ma ei oska midagi muud rääkida kui seda ,et üleeelmine nv käis üks sõbranna külas . Siis tema sõitis Ironiga ja ma olin Kiisuga . Jalutasime mööda põldu ja vahepeal tegime traavi . Vähemalt päike paistis ja oli soe !

aga ikkagi ...böö :'( , hakka nutma nuh !

See nv, mis oli sõitsin ma reedel kaks hobust - Kiisu ja Ironi . Laupäeval hüppasin Kiisu ja Ironiga ning sõitsin cherry may . Pühapäeval sõitsin Kiisu ja Ironiga ja Cherry mayga .. Helegroga hüppasin .

Niisiiis , Reedel tegin Ironile suht kõva trenni . Kohe trenni alguses hakkas mulle vastu . Vasakule poole ei tahtnud painutada ja ajas lõuad krampi . Painutasin ühelepoole ja siiis teiselepoole . Tüüp läks aina hullemaks .
Aitasin natuke stekiga, siis selle peale pani räigelt tagant üles . Lõpuks viskas nii üle, et tõmbasin libiseva peale . Ma lihtsalt ei jõudnud enam : / , vasak käsi oli räigelt valus juba .
Panin libiseva ära ja hakkasin galoppi tegema . Alguses hakkas selle peale ka vastu . Tõmbas lõuad laiali . Andsin stekiga väikese laksu pepu peale ja ta pani niimoodi tagantüles ,et mul polnud enam jaluseid ja olin enamvähem juba ära vajunud külje peale ja suht kohe Iron tõusis püsti ... wii , väikese kalllikalli tegin talle . :P
Räige sitakott .. siis pani uuesti tagantüles , kuna sai jälle väikese laksu pepule .
Siiuke jõhker püss . jeje , omaarust on kõva mees ! aga pärast enam ei hakanud vastu ja sain trenni ära teha . Lõpuks veitsa vahutas :D uujee !

Reedel tegin Apogitiga ka suht hea trenni . Kiisu on räige arengu maha pidanud...
jookseb koguaeg pearatsmes. Vahepeal oli nii,et sellest võis ainult und näha .
enam ei pane näkku :)

"elu on läbi " ... go cry emo kid ! :S :S so sääd ! niuks,niuks : / ...muuahhaha ! :D

Reedel lubasin Cherry mayle ,et lähen homme sõitma. Laupäeval läksin korra hobuste juurde ja nii kui Chery may mind nägi ,siis tegi iiihahahaa :D, see oli niii armas :*

Päeval siis panin takistused tagasi platsile ... kuni 95 cm panin ära . Alustasin Apogitiga . Tegin soojaks .. nice boy :)
Hüppasin traavi värgid ära ja tulin äkki 80 cm .. ma sain ikka nii hea hüppe ,et oumygod !
siis tulin kohe järgi 85cm .. kus olid tünnid all ja seal pani niimoodi üle ,et põlved olid sadula kaare juures ja jalad enamvähem selja peal :D (Y) üldse polnud naljakas :D:D
ta hüppas nagu põder kahe meetrilisest aiast üle ! : /
surm käis vaikselt juba silmade eest läbi . mõtlesin ,et on minek ka , aga nii lahja ma ka pole :D
pärast hüppasin veel ühe 80cm ja siis tulin 95'te :D üldse ei teinud suurt hüpet ju :D mõnus põrkepall :)
oleks sadul parem ,, nomai kujuta ,ette kui hea temaga siis hüpata oleks . :* ma vist ei tuleks kunagi sealt maha .

Siis hüppasin Ironiga . Ta on jälle omadega nii metsas . Kihutab nagu idioot peale . Lihtsalt tõmbab käest minema , siis ta ajas ühte takistust maha :S . Tõmbasin kolm meetrit ennem täiesti seisma ja siis tegin sammu traavi ning jälle ta tõmbas meeter ennem pea üles ja kapjade alt lendas sitta välja :D jobuu ! hate him (L)
vahepeal ta ikka keerab nii ära : /

Lõpuks läksin cherry may'ga sõitma . Tegin platsil natuke aega . Ainult kihutas ja tõmbles all . Mõnel oli nii hea meel,et sai minuga sõita :D

Okei .. pühapäeval tegin Ironile natuke lihtsama trenni . Sõitsin jälle libisevaga . Mai viitsi temaga jamada :S
ja lugege hoooolikalt järgmiseid lauseid : tegin rahulikult galoppi ja siis lambist hüppasin . Algul tõmbas muidugi pea üles .. aga pärast ta ei saanud ,sest tõmbasi pea alla . Siis oskas väga hästi ühtlase tempoga peale minna ja ennast sirutada :D
hobusepiinaja123 .. teeme ära 20111 !

Rohkem ei räägi !

Teine oli siis Cherry may . Temalt nõudsin ka natuke pead ratsmesse . Kihutas liiiga hullult .


Pärast läksin Kiisuga maastikule . Ema oli helegroga .
Käisime seal , kus polnud ennem käinud . Veits mõnus oli ! Apogit oli räigelt tubli ka . Koguaeg tahtis joosta (Y) ta on niii nunnu !

Siis kunagi jõudsime platsile ja ema tahtis ,et hüppaksin Helegroga . Sain sellise trenni ,et oiipljää :D:D:D Lex hüppas suht nunnult :D

Ja 30.septembril läks meie juures ära Viva . Nüüd ta on Pärnumaal , Sassi tallis .

Malle rääkis,et Viva oli niii rahulik , ainult siis hakkas kartma , kui pidi suuurde talli minema.



4.oktoobril käisin Ironiga sõitmas . läksime mom'iga maastikule .Mõnusat uduvihma sadas ! Sõitsime sõidud ära ja siis korra platsile . tegin ironiga mõned hüpped. veitsa oli libe , aga pole hulllu . Ironike hüpppas nii mõnusalt , tööötas ja ei tõmmanud enne takistust maad kortsu .:D

talliees läksin ja võtsin Lexu päitsed ja panin cherry may'le pähe . ma tahtsin ratsutada :P
Aga helegro päitsed olid nii suured ,et see asi , mis peaks olema kõrvade taga .. oli mulle ratsmete eest :D
aga igaksjuhuks panin jalutusnööri ka külge . Ja see oli maailma parim otsus . , sest muidu ma ei kirjutaks täna seda blogi siiin : /

Hüppasin talli ees selga ja Apogit oli minu kõrval . Nii kui selga jõudsin ,siis hammustas kaks korda kiisut. Kiisu oli sellise näoga ,et tõmbab lõuga .
siis cherry may tõmbas traavis eemale .. jäi seisma ..hüppas õhku . Tõmbles peaga , siis traavis oleksime koos kukkunud , sest tal kõik neli jalga lihtsalt libisesid alt ära . Aga õnneks ei kukkunud, siis ma ei viitsinud enam seal libeda koha peal jamada ja läksin naabriaeda :D
Seal sain sellise hell of ride' i , et ise ka ei usu ..
Ta pani pea alla ja siis hüppas nelja jalaga õhku , maandus ära ja siis hüppas uuesti . Lõpuks ma rippusin nagu kirp ta seljas . Hea ,et alla ei kukkunud . Cherry kaelaga sain vastu õlga mõnusa laksu (Y)
Mul oli päris mitu sellist olukorda ,et tundsin kuidas nüüüd lendan alla ja on asi pekkis . :D õnneks püsisin kõik ta möllamised ära ... v no ma lõpetasin ära , sest hakkasin kartma :D (Y)
ja siis ta keerutas ennast kohapeal ja hammustas mind jalast . crazy bitch ja muud mitte midagi :*

And she said “You’re Crazy” and he said “Only for you baby” , ja nii ongi (:

ma ei oska enam midagi kirjutada ,sest ma ei mäleta . Mäletaks isegi , aga mai viiitsi meenutada .
aa.. ja mõned nv'd tagasi käisin Helegroga sõitmas. Padukat sadas , uujee nii äge oli sõita . Pärast olin läbimärg ! so good !

Õnneks Lex näkku ei pannud ja oli viisakas . Sest kui millalgi ennem sõitsin , siis oli selline tunne ,et saan surma . Pärast oli käsi sinine ka !
Lihtsalt mõtles ,et lõpetaks trenni ära ja siis veitsa lohistas mind :D aga ei viitsi rääkida !

ja siis sõitsin ka Vivaga . Omg, viva on nii pehme liikumisega (L)
sel päeval oli ta kohutav püss ... ainult jooksis mu all . üldse ei tahtnud kõndida . Galoppi tegin ja kõike tegin :P

rohkem ma ei räägi küll midagi, oleks veel palju palju palju , aga jätan parem endateada .. kell on kümme ja mul on nii uni : / masendav värk ...

aga ikkagi .. - jää vait juba , go cry ! böö böö , mase , jejeje ..uujee ! :D südame ajab pahaks . Põssa lendab :) muuuhahaha

No comments:

Post a Comment