Thursday, December 1, 2011

If you're talking behind my back.. You're in a good position to kiss my ass !

mulle meeldib mu pealkiri .. see on kuidagi nii tõsi ! so fucking true :D niiet kiss my ass !

Rääkida palju pole .. sest ma ju ei käi nädalasees sõitmas ja 19-20. november käisin Kiisu ja Ironiga .

19.... siis see oli laupäev , eks !? Ennem käisin ironiga .. aga mida tegin ja kuidas tegin - dunno
minu meelest Iron on oma mõistusega koju tulnud . Ei pannudki siis üldse näkku . Kuigi lootsin ,et paneb :D tegin palju üleminekuid ja asju .. et ta lõdvestaks , mitte lihtsalt ei jookseks edasi . Tal koguaeg kiire kuskile .

Lõpuks siis traavilt tuli väga hästi tagasi , aga galopilt ei tulnud , Talle meeldib joosta edasi ja edasi ja edasi .. tuleks siis tagasi ka , aga ei ! ta mingi puue :D

Tegelt ei mäleta rohkem midagi ... ja Kiisu kiisu kiisuu .... :D mitte midagi ei mäleta. Tal jälle mingi teema ,et üldse ei taha koostööd teha . Kõik teised asjad on paremad ..:S
Galopp on ka jube . Ta lihtsalt jookseb :D Ironi moodi veitsa :D
Iron tuleb vähemalt tagasi , Kiisu ei tule üldse :D

Ja siis ma sain suht vihaseks ta peale , sest jahm .. pikk jutt , sitt jutt :D
siis tegime küljendamist. Väga hästi astus oma esimesed jalad risti (Y) oskab küll ! valetas mulle

Pühapäeval Iron andis ise pea järgi , ei pidanud midagi tegema .. ja kiisuga tegin suht vähe ...sest laupäeval sai hea trenni :P


ja siis 26-27 . Laupäeval hobused rallisid .. kaasaarvatud cherry may :D wow !
jaa... tahaks juba temaga sõita : /

Iron oli üllatavalt hea .. ise ka imestasin . Vb tema ka :D
Polnud üldse millegi üle viriseda .
Kiisu ka tegelt paha polnud .. aga me siis tegime väga palju üleminekuid . Galopile tõstsin , siis pani hüppega alt minema :d niinunnu !
einomuidugi on nii suht fun sõita .Mulle ka meeldib .
ja siis kiisuga lasin mõned kiirendused põllu peal .

See kolmapäev käisin ise hobuseid talli panema ...õhtul ... tegin boksid ära ja jah :D
mul olid need suht sitased - mõni vist ei viitsi teha :D ( see , kes just hetkel loeb seda )

Puhastasin cherry may ära .. sest teised olid porikihi all ... cherry may alati puhas :D ma võin tema peale loota :D

ja ma rohkem ei kirjuta , sest ma ei viitsi mõelda , lähen magama ära .. ja homme reede ... wiii (Y)

bye !

No comments:

Post a Comment