Saturday, June 30, 2012

Dear life, When I asked if my day could get worse... It was a rhetorical question- not a CHALLENGE

hei bitches :D . Ei tegelt ma pole surnud . Elan ikka . Viimane postitus oli vist 1.detsember 2011 ja täna on 30.juuni 2012. Natuke vb on aega edasi läinud ... vb hästi vähe . haha , yeaah raaiight ! Selle ajaga on pmst kõike juhtunud . Karta on ,et kõike ei räägi . pooli asju enam ei mäleta ja mida ei mäleta , seda pole olnud. beat that :D Ühesõnaga räägime siiis ainult tähtsatest asjadest : Iron on müüdud . Elab Pärnus , Audru kandis . Janek Jerofejev ostis ära - oma tütrele . Käisid kunagi talvel vaatamas ja korra proovimas . Hakkas meeldima ja siis mingi ütlesid ,et dvj kahe nädala pärast viivad ära . oh fuck , mkmm üldse polnud kurb ju . eiii !!! mu ainuke hea hobune läheb ära . :D eks ma üritasin ennast lohutada ,et :D .... mul Kiisu ja cherry may ja varss . Muidugi siis oli varsa veel kõhus ja ei teadnud mis sealt tuleb . :) Suht nice on see ,et ma vväga ei mäletagi millal Iron ära läks meilt. Äkki oli 26.märts 2012 . Minu meelest oli see . :D suht not funny ,et ei mäleta ! Antu minek on unepealt ka peas .. 25.mai 2010 ja kell 12 oli midagi ... See päev siis kui Iron läks ... Tegin Ironi puhtaks ja panin tuka kinni tal. Nagu iga kord kui võistlustele läksime . Siis kui treiku tuli , panime peale . Kõva mees jamas muidugi . Kohe ei läinudki . Ja siis kui luuk kinni oli ... sõitsid minema ja hell yeah , hobune oligi mul läinud . :( Ja kui ma teadsin ,et Iron ära laheb . siis kõik need trennid oli ta mingi hullem tubli , ei jamanud kordagi . Mäletan ,et kui detsembris üritasin blogi kirjutada , siis iron oli väga sitakott raisk ... mängis ,et on Kõvamees 1 2 3 . Igatahes ... märtsis kui oli veel lumi maas . Vedasin oma osad takistused suurde koplisse. platsil oli paks lumi ja lume all oli vesi (Y) .. Ega noh .. talvest pole midagi blogisse kirjutada ka . Shit happens .. ma ei käinudki eriti talvel sõitmas . Paar korda vb käisin mingi kolme kuu jooksul . Ülim saavutus minu arust :D peaks suvel ka nii tegema , aga mu emme vist lööks mu maha siis ! a jaa Irooon shitakott :D ... hüppasime märtsis . Üldse esimesed hüpped terve talve peale . Tüüp pani räige lennuga peale ja hullu varuga üle . Dafuq (Y) Päev enne ärasaatmist hüppasime 115 cm ka . Prod , jh ma tean :P hästi hüppas , ja siis kui Iron oli läinud ... Tundus hobuseid niiii vähe : Valgus , Cherry may, Gambol , Helegro, Apogit, Dam . Ainult kuuus o.O Aga see pole veel kõik ... Meie kaks mära hakkasid poolduma . Udarad olid neil juba ammu all ja suured . Nisa otsad olid ainult kinni . Vahepeal hakkas juba imelik . Iga päev käisin märade juures ja vaatasin nende tisse. Nagu pervert -.- , ja katsusin kõtut . 10.04.2012 õhtul olime emaga tallis ja arutasime ,et kuna Cherry May hakkab poegima . Udar oli juba tõsiselt suur nagu lehmal , aga nisa ots oli kinni . Ema pani ,et ah nagunii täna öösel ei poegi . :D mul oli järgmisel päeval kool . muidu oleks vb passima jääänud . 11.04.2012 (L) , oli kolmapäev ja mingi kuues tund . Kokku oli neid seitse. Vaatasin fb'i ja nägin ,et ema oli postitanud ,et neli valget jalga ja tüdruk ?? v no , umbes midagi nii oli . ei tea enam täpselt . Helistasin emale . Vastu ei võta .. Helistasin vanaemale ..see ka ei vastanud. Räme igno oli -.- Viimane tund oli klassijuhatajaga ajalugu . Eks ma ikka töötasin kaasa :D . Pigem vahtisin õue v siis tühja ja mõtlesin :D . Vahepeal vaatasin õpsile ka otsa... tema pilk oli väga kuri. Aga noh, väga ei kottinud ka . Ajalugu veniiiiiiib alati , aga siis venis kohe eriti . Siis kell kolm ema hellas tagasi ja ütles ,et Cherry mayl oli sündinud beebi . Pisike mära , nelja valge jalaga . Bussisõit koju läks ka aeglaselt :D , tahtsin talli saada . pole kunagi nii hullult talli tahtnud . Muidu hoian sealt ikka eemale peale kooli . hahaha , väike nali !! ära võta südamesse .... jhmm . Läksin talli ..läksin cherry may boksi juurde ja boksis oli väike varss . Nagu awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww , she was so fucking hot ! (L) Varss oli juba ammu kakanud ja söönud ja kuiv ja puhas . Varahommikul vist poegis . Ei olnud alles sündinud . Tugev oli juba . tuli vastu ja rääkis juttu minuga . Ema pani kohe paika ära . Kui piima kohe kätte ei saanud , siis tõmbas jalaga cherry mayle . Normaaaaaalne .. vahepeal kirjutasin juba väga hooga siin ,aga viimased pool tundi pole pmst ühtegi lauset kirjutanud, koguaeg on vaja kuskil mujal kirjutada. ja kui olen busy ...siiis kurat küll . MA OLENGI BUSY :D Ma arvan ,et ma teen veel lühemalt ..sest ma tõsiselt ei viitsi siin 5 tundi trükkida nagu turbojänku . Öelda oleks palju ,agaa näpud ei jõua nii kiiresti trükkida :S Ühesõnaga mul läks isu ära blogi kirjutada :D aga ma proovin midagi veel teha siis ... Garriba teine elupäev möödus niiet peaaegu oli vahepeal surnud . Igatahes ma ei uskunud ,et ta elama jäääb . See oli väga jube . pask ei tulnud välja ja siis ta oli selili maas ja vehkis jalgadega , kõtu valutas . mitu tundi jamasime ,et kätte saada . minu meelest tal oli vahepeal pilt taskus . siis raputasin ja togisin teda ja siis tõmbas pildi ette tagasi. Kui saime püsti ta ,siis viisime välja . seal jamasime temaga tund aega . aga lõppes õnnelikult . ja nüüd 11.juuli saab juba kolmekuuseks. Ühesõnaga ta on vägev hobune :D ... http://fotoalbum.ee/photos/cherii/sets/1272761 . .. ...... 05.05.2012 sündis Valgusel väga mära .. raudjas , aga läheb halliks :/ . Suht kahju . Gambina oli natuke jube ... Kõhna . :D Aga armas. Esimesed kaks päeva mina söötsin teda . Mängisin lüpsinaist ja lüpsin valguselt piima ja siis söötsin varssa vägisi :D . Ta ise ei söönud alguses .. http://fotoalbum.ee/photos/cherii/sets/1280923 ... siin mõned need pildid . Ühesõnaga ma blogi " kirjutanud " juba pool päeva ja mul kopp ees sellest pasast siin . Räägin mõne lühikese lausega trennidest ka : Jeii , olen käinud isegi Cherry mayga sõitmAS . Hüppasime ka o.O , vägev mära. kahju ,et tihedamini ei viitsi sõita . Maastikul on temaga hea käia . Sest siis saab rallida. Tal nagunii pidurid ju puuduvad . :D väga ei saa ka ,sest peab ju varsaga arvestama . varss ei jõua ja blablabalaba :D .. Kiisu .. kiisu :D Kiisu on vägev loom. Käisime Pärnus , Sassi tallis võistlemas . Reedel läksime sinna juba, sest kiisu tahab kaua harjuda ja kohaneda . laupäeval oli koolisõit. Kiisu oli püss.... Saime 62 .... ja millegiga neid protsente .. (Y) . polnud paha tegelt . Pühapäeval oli takistussõit. Esimesed hüpped võistlustel . Sõitsin 80 ja 100 cm . Panin tallis valmis .. läksin maneezi juurde. Ema hoidis Apogiti . mina õppisin . Rääkis isaga juttu. Ta tuli ka vaatama neid võistlusi ... Okei , mõtlesin ,et lähen selga ära ja sõidan soojaks . Keerasin Kiisu küljega isa poole . Läksin selga , sain jalused jalga ja siis sain aru ,et on minek ka . Selja tõmbas küüru ja siis tõmbaski rodeoga alt ära . Esimesed kolm hüpet hüppas otse ,siis kaks rodehüpet hüppas märade kopli poole . Enne karjuselinti jäi seisma . Ma mõtles , oh yes ... ma jäin selga ... sekund seisis aia ees ja siis pani rodeoga vasakule .. maneezi poole . Kaks hüpet püsisin ja siis vajusin paremale ära ja lendasin ka . Lendasin seljaga vastu maad ja siis pea käis ka maha ... hooga (Y) . Kuradi valus oli . Kiisu pani rodeoga veel mõned meetrid edasi ..ennem kui tallimees ta kinni püüdis . loll loom . siis läksin kordetasin teda natuke . Lasin ennast stardijärjekorras kõige taha panna . Sest sitt lugu kui ei saa hobusele selga. Selga saad , aga selga ei jää * . pigem nii . Siis kunagi sain kiisule selga ka . Ja jäin ka sinna :D Arengut oli näha . no dvj ma teen kiiremini ... 80 cm oli 4 kp äkki . mingit paska kartis ja 100 cm tõrkus välja . Ma paremale pead ei saanud kukkumise pärast keerata ja siis ma ei saanud ühele asjale pihta. :D Siis järgmine nv käisin kiisuga Särkas. 90 ja 100 cm .. kiisu oli ülimalt tubli poiss . siis käisin Helegroga ka kuskil Paemurru karikal. Lex on jobu . Tõsine tropp. Ei lähe platsil edasi . Lihtsalt veab koju ära . ja ups ,et ma ei jõua teda hoida ka ... aga täna ma käisin jälle varssa päästmas .. ja ühesõnaga kell on kohekohe kolm öösel :D ja dvj siis . MA RATTAGA VANAEMA JUURDE nüüd . jube :D . eks ma üritan kunagi veel kirjutada , aga noh .. silmad ju ei püsi lahti ... magan vist esimese põõsa all mõne metsseaga . Nägin neid ennem . .. aga mina lahkun :D , nägemist bitches .. aasta pärast jälle .

No comments:

Post a Comment